Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Oeps, spijt van mee-eters uitknijpen. Met welke creme kan ik nu mijn gevoelige huid het best behandelen?

Een obsessie, het uitknijpen van mee-eters. Mijn huid is erg gevoelig, en heel droog. Daarom blijven de rode vlekken ook lang zichtbaar. Waarmee kan ik deze lelijke vlekken na het uitknijpen minder laten opvallen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Hoi Anna,
het advies van Forallweknow is goed.
Ik heb ook een gevoelige huid, ik gebruik nu tegenwoordig de gezichtsreinigingsdoekjes van garnier, voor de gevoelige huid, ze zijn helaas niet goedkoop. €5,- per pakje. Maar daarmee heb ik geen last meer van mee-eters, en ook een stuk minder van puistjes.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Calendula Emulsie van VSM, verkrijgbaar bij drogist, of gel rechtstreeks uit de goeie (!) Aloë vera plant.
smeer om het gat heen, niet erin. je huid koelen helpt de zwelling wat afnemen. Ook zijn er speciale tooltjes verkgijbaar om meeëters goed mee uit te knijpen. Al hoor ik dat het allerbeste is ze toch te laten zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding