Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil me haar verfen maar ik weet niet hoe die kleur heet , weten jullie het misschien? (zie afbeelding)

Ik wil me haar deze kleur verfen ( zie afbeelding,) maar hoe moet ik het uitleggen bij de kapper? wat voor kleur is dat?


xo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moeilijk, hangt af welk kleur je nu hebt Tis Blond met lowlights... Good luck
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem de foto mee naar de kapper...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou het donkerblond met blonde plukjes noemen, maar het model zit in de schaduw dus moeilijk te zeggen. Sla de afbeelding anders op op bv je tablet en neem hem mee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Donkerblond met lichtblonde plukjes (highlights).
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is hier ook een haarkleur verf ding van, die ik kan kopen bij de kruidvat/etos etc. ?
Amadea
11 jaar geleden
Lijkt me moeilijk om dit bij jezelf te doen. Voor die blonde plukjes gebruiken ze zeg maar een soort vergiet en een haaknaald om de pluk er doorheen te halen, en die wordt dan afzonderlijk licht geverfd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn kapster doet het met aluminiumfolie en een speciale techniek om de juiste plukjes daarin te krijgen.
Nummer 6 as tint, met highlights eventueel een blondeer wassing erin
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit zijn highlights en lowlights op een basis van mahonie. Maar weet je je kan deze foto gewoon aan de kapper laten zien. zij weet het dan wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding