Ik wil me haar verfen maar ik weet niet hoe die kleur heet , weten jullie het misschien? (zie afbeelding)

Ik wil me haar deze kleur verfen ( zie afbeelding,) maar hoe moet ik het uitleggen bij de kapper? wat voor kleur is dat?

xo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moeilijk, hangt af welk kleur je nu hebt Tis Blond met lowlights... Good luck
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem de foto mee naar de kapper...

Het beste antwoord

Ik zou het donkerblond met blonde plukjes noemen, maar het model zit in de schaduw dus moeilijk te zeggen. Sla de afbeelding anders op op bv je tablet en neem hem mee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Donkerblond met lichtblonde plukjes (highlights).
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is hier ook een haarkleur verf ding van, die ik kan kopen bij de kruidvat/etos etc. ?
Amadea
11 jaar geleden
Lijkt me moeilijk om dit bij jezelf te doen. Voor die blonde plukjes gebruiken ze zeg maar een soort vergiet en een haaknaald om de pluk er doorheen te halen, en die wordt dan afzonderlijk licht geverfd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn kapster doet het met aluminiumfolie en een speciale techniek om de juiste plukjes daarin te krijgen.
Nummer 6 as tint, met highlights eventueel een blondeer wassing erin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit zijn highlights en lowlights op een basis van mahonie. Maar weet je je kan deze foto gewoon aan de kapper laten zien. zij weet het dan wel.