ik heb veel pigment vlekken op mijn gezicht hoe kom ik er vanaf?

ik heb het alleen in de zomer
en voor de rest niet
maar soms opeens wel weer!?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Smeer factor 50 als je naar buiten gaat. Dat helpt het best tegen pigmentvlekken. Voorkomen is hier beter dan genezen want de vele middeltjes werken niet (bij iedereen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pigmentvlekken kleuren bruiner door de zon, vandaar dat het in de zomer meer opvalt! Je kunt een serum gebruiken, bijvoorbeeld van clinique. Je kunt ook kiezen voor een laserbehandeling, door de schoonheidsspecialiste of met de reaura van philips.
Voor alle methodes geldt dat je het altijd zult moeten blijven gebruiken. Het beste is ook om een zonnefactor 30 of 50 te gebruiken, opdat het niet opnieuw verkleurd.
Ik heb ze ook, baal er ontzettend van!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry van mn late reactie! Bij mij heeft het wel geholpen, maar ik ben niet consequent genoeg haha! Daarna heb ik philips geprobeerd van een vriendin, dat was top! Wil'm na de zomer weer gaan gebruiken, nu eerst even rust vanwege de zon en de sauna.