Weet er iemand een goedkope wellness in Vlaanderen?

Ik zoek een wellness waar je massages kan krijgen en waar er ook sauna's zijn enzo... hoeft niet te chique te zijn hoor, want het is nl. belangrijk dat hij niet (te) duur is. Maar ik zou dat gewoon écht graag eens willen doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoi,

Wellness is eigenlijk iets 'luxueus'. Voor mensen met geld dus.
Maar, er zijn enkele uitzonderingen! Ik ben eens in een hotel geweest waar het eigenlijk goedkoop was hoor!

http://www.feel2travel.nl/charmant/book_info.php?hotel_id=309

Kost niet veel, en je krijgt waar voor je geld!
Enige nadeel... Het is in Luxemburg

Groeten,
Jaydee