Hoe breng je vloeibare highlighter aan?

Vloeibare Highlighter is een soort glanzend spul voor een gezonde glow op je gezicht die je vaak op de Catwalk ziet, dat doen meiden over hun foundation vaak heen.
Ik gebruik ook soms een beetje foundation, en nu heb ik Essence Illuminating Make Up Base, dat is eigenlijk een primer met een glansje, maar je kan het ook als Highlighter gebruiken.
Maar hoe breng je het aan?

Ik heb evt. een Duo Fiber Brush en een Foundation Brush.

Ps. ja ik ben een jongen en gebruik foundation, so what?
Dus ik wil daar geen opmerkingen over.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Hey Niels,
Hoe je highlighter kunt aanbrengen? Overdag zou ik 'm voor onder de foundation gebruiken, 's avond kun je 'm er overheen aanbrengen.
Voor beide momenten geldt dat 'ie als een soort 'C' aangebracht kan worden beginnend op je jukbeen, doorlopend naar het bot onder je wenkbrauw. Als je nou veel lijntjes/kraaiepootjes hebt, moet je 'm daar even onderbreken, anders accentueer je teveel.
Je T-zone zou ik juist niet highlighten, geeft de indruk van een vette huid! En wat Ritsuka zegt, als je je hele gezicht highlight, is je gezicht op een foto net een spiegel. Doseren is dus het belangrijkste!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-

Andere antwoorden (1)

een vloeibare highlighter kun je aanbrengen met een penseel, vinger of spons, net wat je handig en plezierig vindt. ( op olie/vet basis altijd een syntetisch penseel, geen dierlijke haren, die gebruik je voor water- en siliconenbasis).

Een highlighter breng je aan op die delen van het gezicht die je lichter wilt later lijken en daardoor naar voren haalt.