Werkt haarverwijdering met laser, als je een lichte huid en heel lichte haartjes hebt? (gezicht)

Ik heb haargroei op bovenlip en kin (ja, het leven heeft soms leuke verassingen ;-S) en ik kan niet tegen ontharingscremes of harsen.
Dus ik scheer het weg, maar dan krijg ik dus stoppeltjes en dat is niet echt vrouwelijk.
Dus denk ik na over een andere manier van haarverwijdering, dmv laserbehandeling..
Maar werkt dat wel bij lichte haartjes op een lichte huid?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij niet. Mijn 'baardje' kwam na 6 behandelingen nog net zo vrolijk terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je niet epileren met een pincet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar ben ik ook bang voor, Stippel.. al dat geld uitgeven en dan nog haargroei..
En epileren met een pincet, daar is het eigenlijk te veel voor, denk ik.. maar omdat ik het nu scheer, zou ik dan een week moeten wachten voordat de haartjes lang genoeg zijn, en met duidelijk zichtbare stoppels durf ik de deur niet uit.
Dus misschien is scheren toch de beste oplossing, is iig pijnloos en goedkoop :-)

Het beste antwoord

Volgens vele laser ontharing sites wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van mij dan een + ter compensatie, vanwege het antwoord!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je ;-))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Bedankt voor de link, heb meteen een gratis intakegesprek aangevraagd! :-)