Beste manier om mijn haar stijl te houden en hoeveel kost dit?

Sinds mijn vriendin mijn haar een keer heeft gestijld met haar stijltang vonden we het beide veel leuker staan.

Mijn moeder heeft later een stijltang gekocht omdat ze het zelf ook erg leuk vind, maar mijn probleem als ik het stijl bijvoorbeeld in de ochtend na het douche (als mijn haar natuurlijk al weer droog is) dan zit het de hele dag gewoon goed maar als ik heb geslapen dan zit het de volgende dag weer bijna vol met krullen.

Ik had begrepen dat elke dag stijlen wel heel erg slecht is voor je haar + is dat wel erg onhandig omdat te doen elke ochtend.

Dus mijn vraag is het beter om het dan permanent te laten stijlen? zo ja, hoeveel kost dit en hoelang blijft dit dan eigenlijk zitten?
en zijn er misschien belangrijke dingen om te weten?

Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De perfecte oplossing? Keratine behandeling. Als je krullen hebt word het wel golf, tenzij je het erna nog een keer doet. Heb je slag van jezelf word het volledig stijl, net zolang dit eruit groeit (zoals bijv een permanent). Google er maar eens naar, vriendin heeft het ooit gedaan en prijst het nu de hemel in.

Een behandeling kost ongeveer 250 euro, afgankelijk van je haarlengte. Hierbij is het ook nog hartstikke goed en gezond voor je haar in tegenstelling tot een permanentje bijvoorbeeld wat chemisch is.