is FAST haargroei betrouwbaar?

http://www.snelhaar.nl/?gclid=CMa_md24j7ECFcYmtAodNkYC-Q

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Persoonlijk geloof ik er niet in, een haar groeit van binnenuit, dus hoe zou je dat van buitenaf kunnen versnellen en dan zelfs 2 keer zo snel???

Antwoorden (1)

Ik bang dat dit geld verspilling is.. je haar groeit (helaas) niet door een wondermiddel maar door goede verzorging, gezond eten, veel water drinken enz. Ik heb zelf ook van alles geprobeerd maar d.m.v. vitamines, natuurlijke shampoos en conditioners en maskertjes is mijn haar na een tijd wel wat gezonder en mag ik niet klagen over mijn haargroei! Het duurt alleen lang voordat je er iets van merkt natuurlijk :)