Hoe werkt deo die je 1x in de 5 dagen moet gebruiken?

Omdat ik heel erg veel zweet, ben ik verschillende deo's gaan uitproberen. Op advies heb ik nu Therme 5-dagen antitranspirant behandelspray. Ik moet zeggen dat het erg goed werkt, maar hoe dan? Er staat nergens wát het precies doet? Zit er iets in de zweetklieren? Of werken die gewoon even niet meer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Voor Therme 5dagen kon ik het niet in een bron vinden maar je hebt meer van dit soort producten. Ze bevatten aluminiumzouten die op de huid en op de rand van de poriën opdrogen en het overmatig zweten aanzienlijk kunnen reduceren. Het is dus een anti-transpiratiemiddel dat tijdens en na het transpireren de zweetlucht afbreekt.