Ik heb geverfd bruin haar, nu wil ik weer terug naar blond of in ieder geval een heel stuk lichter, kan dat zonder te ontkleuren en hoe dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Je kunt de kleur sneller laten slijten, door op je droge haar anti-roos shampoo te doen, wrijf dit goed in je haar en spoel het na een kwartiertje uit, herhaal dit een paar keer.
De donkere kleur zal niet helemaal weg zijn, maar het begin is er.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee zonder ontkleuren gaat het niet lukken, als je het in 1x wil.
Wat wel kan is lichtere highlights in je haar doen en dan iedere keer steeds meer dan ben je uiteindelijk ook blond, zo heb ik het althans gedaan en was na 4x kapper meer blond dan bruin gekleurd.