Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke harsstrips werken WEL goed?

Ik heb al diverse geprobeert, maar bij de meeste blijven er gewoon haren zitten en kan ik er alsnog met een scheermesje achteraan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb nog geen harsstrips gevonden in de winkel die voor mij echt goed werken. Je kunt zelf suikerwax maken en strips knippen van een oud t-shirt of ander stuk stof. De wax warm op de huid smeren, een stukje stof erop drukken en net als een gewone harsstrip eraf trekken.
Let er wel op dat de wax snel gloeiend heet kan worden. Als je de wax net hebt gemaakt dus eerst goed af laten koelen en de volgende keer dat je het wilt gebruiken heel voorzichtig opwarmen.

In het filmpje wordt uitgelegd hoe je de wax maakt en hoe je het ook op een andere manier kan gebruiken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het kost iets meer werk dan strips in de winkel kopen, maar het is een stuk goedkoper en de hars is met water af te wassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk. Succes!

Andere antwoorden (2)

Als je goede harsstrips wil zou ik parissa kopen, niet echt duur en ik vind ze superfijn. Veet en dergelijke werkt niet echt bij mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De koude harsstrips werken geen van alle perfect, je kunt beter een harspistool kopen en het met warme hars doen, je hebt er stroken voor nodig die je erbij kunt kopen, maar je kunt ze ook uit een oud laken zelf scheuren, met olie, bijv babyolie, kun je harsresten op je lichaam verwijderen,
je kunt professionele harspistolen bestellen, maar ze zijn ook bij drogisterijen en warenhuizen te koop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding