Hoe gebruik ik een Crème masker voor optimale werking?

Het zijn Crèmemaskertjes van de Action, er staat gwn eerst reinigen met warm water, droog deppen, masker aanbrengen, zoveel min laten zitten en dan afspoelen, maar bij een crème masker kun je wel blijven smeren!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet... Heeft toch geen nut.

Het beste antwoord

Eerst je gezicht reinigen zodat het goed schoon is, indien nodig met een make-up reiniger. Daarna leg je een in de lengte dubbelgevouwen handdoek vanaf je kin, naar beide zijden van je voorhoofd en druk je de handdoek aan, daarna neem je hem weg en dep je je neus nog even droog. Dan breng je het masker aan, zet stippen op je gezicht en werk deze uit van binnen naar buiten, een half zakje is voldoende. 3 Tot 5 minuten (zoals aangegeven op de verpakking) laten inwerken en verwijderen met een droge tissue of een vochtig washandje. Als de creme te snel intrekt, dan is er meestal sprake van een vochtarme huid. Laat eens een huidanalyse doen bij een schoonheidsspecialiste of drogisterij/parfumerie, dan zul je merken dat je huid extra vocht nodig heeft (meer vocht vast moet houden), als je je huid op de juiste manier gaat verzorgen, dan zul je merken dat je er frisser en stralender uit gaat zien.. Kies een verzorgingsproduct dat bij jouw budget past, duur is niet altijd beter.
Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje voor je antwoord