hoe kan ik mijn nagels herstellen?

Hallo, ik heb de laatste tijd erg veel moeite met het groeien van mijn nagels. Telkens als ik ze wil laten groeien breken er stukken in het midden af waardoor ik mijn nagel helemaal tot aan het randje moet afknippen. Ze zijn ook enorm slap waardoor ik zelfs mijn schoenveters af en toe niet loskrijg. Nu denk ik dat dit komt doordat ik ze te veel heb geveild ( ik heb laatst poly gel uitgeprobeerd en te kort mijn nagels afgeknipt, en bij het eraf halen te veel op mijn nagel geveild. ) In de afbeelding zie je wat ik bedoel. Er zit ook een erg rare kleur aan mijn nagels. weet iemand hoe ik mijn nagels weer kan herstellen?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (3)

Je zou misschien is kunnen kijken naar het verband tussen nagelgroei/stevigheid en voedingsstoffen. Het kan namelijk zijn dat je een aantal voedingstoffen mist en dat dat de oorzaak is.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedoel je dan van die nagel verharder en nagel growth boost ( bijvoorbeeld van de kruidvat )?
Je nagels zijn duidelijk beschadigd waarschijnelijk door het verkeerd verwijderen van de polygel. Ik zou een naar een nagelsalon om raad gaan vragen. Ik zou je aanraden om ze enkele maanden kort te houden tot dat heel het beschadigde weg is. Hoe zagen je nagels eruit voor de polygel? Stuur me een berichtje voor meer hulp!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
je zou gebruik kunnen maken van een harderner die ervoor zorgt dat je nagels sterker worden. ik heb er een paar in de linkjes staan
, ik gebruik deze zelf ook en ik heb goede resultaten gemerkt an mijn nagels. ik ben zelf eerst begonnen met die van het kruidvat merk zelf en daar heb ik hele goede resultaten gezien en ik ben nu de andere aan het testen en die werkt ook erg goed.