Wat kun je doen tegen hele snelle haargroei?

Ik wordt er helemaal gek van dat mijn haar zo snel groeit. Niet het haar op mn hoofd, maar op mn benen, mn schaamhaar en heb zelfs haar in mn hals. Ik moet echt om de dag scheren want anders loop ik echt voor schut. Wordt er erg gek van. Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K
ItisILeClerc
11 jaar geleden
Ik moet elke dag scheren, dus wat is het probleem?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb daar problemen mee ja. Omdat jij er ook last van hebt wil niet zeggen dat ik dat niet heb of minder erg is. Vind je reactie erg irritant!

Het beste antwoord

wat je zelf kan doen epileren maar als je zoveel last hebt even langs een schoonheidsspecialiste die kan het laseren dan blijft het effectief langer weg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan beter epileren of harsen. Komt wel weer terug maar dat duurt langer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het haar weg laten laseren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi,
Door scheren worden de haartjes botter en groeien ze alleen sneller! Ik zou gaan epileren met een pincet! Het gaat alleen wel lang duren!