Je haar vastpakken alsof je een paardenstaart gaat maken, en dan helemaal draaien "om z'n eigen as". Als je haar nu zo strak gedraaid is, dat je niet verder kan, een knotje van maken. Eventueel haarspray spuiten, en 't even laten zitten. Als je 't later losmaakt, heb je 1 pijpenkrul.

Toegevoegd na 8 uur:
Ik bedoel je paardenstaart draaien, en daarna pas, als het heel strak gedraaid is, draaien in een knotje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

1 dikke pijpenkrul kun je krijgen door dezelfde methode dan waneer je krullen laat maken, maar dan meer haren op 1 rol :) een bezoekje aan je kapper en je hebt wat je wil ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 hele grote roller waar je alles in 1 keer mee krult en dan heel veel versteviging erin ( zo deed een ex van me het ook) maar een beetje regen en t is weer stijl.. ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat lukt toch nooit? Al je haar om een roller.. Of je moet dun/fijn haar hebben..