Ik zou eerder kijken naar prijs dan naar kwaliteit. Heb je het over losse extensions is kwaliteit ook erg belangrijk. Synthetisch haar word erg lelijk na een paar keer wassen, en deze soort extensions zijn gewoon slecht voor je haar. Wil je matten met clipjes, ook dan is synthetisch niet fijn, aangezien ze toch eens gewassen moeten worden. Ook oogt synthetisch vaak nep en blijven ze minder lang mooi, de kleur komt vaak ook niet overeen met je eigen kleur en verven is moeilijker dan echt haar verven. Neem dus wat duurdere extensions en heb er langer plezier van!

Toegevoegd na 36 seconden:
Eerder kijken naar kwaliteit dan naar prijs, bedoel ik natuurlijk.