waar vlinderklemmen te koop in de buurt van rotterdam of den haag??

die ze ook bij de kapper gebruiken zegmaar. Ik heb nogal dik haar en vandaar dat ik deze zoek. Heb ze wel gezien op internet maar dan komen er weer 6 euro verzendkosten bij!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Probeer het eens bij 't Haarwinkeltje, Schiedamseweg 97/A, 3026 AE Rotterdam, daar verkopen ze kapperbenodigdheden.Tel: 010 4760756.
Of bij Haarzelf kappersbenodigdheden, Weverhoekstraat 584, 3083 CZ Rotterdam, tel: 010 2900064.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen dank, ik hoop dat ze ze hebben!
Kappersgroothandel Hairpoint, loosduinsekade in denhaag.

En probeer het eens op de haagsche markt. Daar heb ik laatst een aantal pakken voor een paar euro gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze worden verkocht bij bijna alle drogisterijen. Bijv. Kruidvaten Etos. Ik heb ze zelfs bij de Hema gezien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ze bij de action gehaald voor ongeveer €0,69!!!
Het zijn zwarte met een stofje erop maar het scheelt heel veel als je ze vergelijkt met de klemmen van de drogist.