Iemand ervaringen bij Prowit in Apeldoorn?

Hoi,

Ik heb net "per ongeluk" een veiling gewonnen bij vakantieveilingen.nl

Het gaat om tanden bleken, ik kan op internet echter geen ervaringen oid dergelijke vinden.

Vandaar dat ik het hier probeer..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb geen ervaring met deze kliniek, maar wel met tanden bleken , en als je ooit gaatjes hebt laten vullen, zou ik er goed overna denken, want bij het bleken kleuren je vullingen niet mee. dus als je het te wit doet, zul je je vullingen moeten vervangen zodat het er niet raar uitziet, dit kan natuurlijk in de kosten lopen en is erg zonde, want je loopt er een tijdje "voor paal" bij. over de kliniek weet ik verder niets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt hem ook proberen op marktplaats door te verkopen, als je er liever niet heen wil ;)

Antwoorden (1)

Ze zeggen altijd, Krijg je korting of win je iets, wilt het zeggen dat ze niet goed/goed gespecialiseerd zijn.

Dat zeggen ze bij trossradar: als er aanbiedingen zijn bij dingen die normaal heel duur zijn. is het te mooi om waar te zijn. dus ik zou het eigenlijk niet eens doen als ik jou was. k zou hem doorverkopen...

Als je je tanden wilt laten bleken kan je dat het beste via je eigen tandarts doen. voor onder en boven ben je zeker tussen de 300 en 600 euro kwijt.. en als je zoiets hebt gewonnen voor een spotprijsje mag je ervanuit gaan dat je niet alleen maar wittere tanden hebt als je het laat doen, bij je eige tandarts heb je tenminste nog garantie.

Maar je moet t natuurlijk zelf weten