Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb syoss men shampoo gekocht. En mee gedoucht, toen ik er achter kwam dat het anti-roos was wat kan er gebeuren?

Wat moet ik doen kan het kwaad of maakt het niet uit. Kan ik het medere keren gebruiken of niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
767

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kan het gewoon gebruiken. Ik gebruik zelf ook regelmatig anti roos shampoo maar ik heb er nog nooit negatieve effecten van ondervonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op hun website laten ze dit product niet zien.
Maar het is vrijwel zeker, dat dit geen kwaad kan.

Kun je de samenstelling lezen? Zit er 'zinc pirithoine' in? Of seleniumdisulfide? Het eerste is enigszins werkzaam tegen roos, het tweede zeer sterk werkzaam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zinc pirithoine volgens deze site http://www.pressinformation.be/upload/PB%20Syoss%20Men.pdf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, dat is heel onschadelijk, en voor sommige mensen enigszins werkzaam tegen roos.
Dat kan persoonlijk zijn. Het kan geen kwaad, maar als ik bijvoorbeeld (ik heb geen roos) met anti-roos shampoo was, krijg ik juist last van mijn hoofdhuid. Het is dus gewoon even kijken of het fijn aanvoelt voor je.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding