wat is het beste product voor dun steil haar bij mannen?

ik dacht zelf aan clay, pomade. heb namelijk al redelijk veel gels en waxen gebruikt maar geen van beide geven een goede hold. Weet iemand een product wat de hele dag stevigheid bied voor dun haar? En van welk merk is deze dan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kies een pomade, bijvoorbeeld van Murray's (het oranje blikje). Kies een product dat glanst, dat geeft het haar diepte, waardoor het voller lijkt. Ook geeft deze voldoende stevigheid, om het de hele dag in model te houden. Breng de pomade alleen aan op de punten van je haar, anders geeft het op de verkeerde plek gewicht, waardoor je haar plat blijft vallen. Maar vooral laat een goede coupe knippen, dat is het begin van een goed te modelleren kapsel. Neem een likje uit het blikje en verwarm dat tussen je handen, strijk vervolgens met je handen over je haar, in de richting dat je het wil hebben.
Dit product is bij iedere drogisterij te koop.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
is dat niet heel moeilijk uit te wassen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt, maar ook daar zijn trucjes voor. Spoel je haar bijvoorbeeld met cola, dat helpt het vet op te lossen, ook kun je groene zeep gebruiken om het vet op te lossen, gebruik daarna een goede verzorging, in de vorm van een conditioner, of een hydraterend haarmasker.
Probeer het nooit uit je haar te krijgen met behulp van afwasmiddel, afwasmiddel is dodelijk voor je haar, je haar heeft een vet laagje nodig als bescherming en om het vocht in je haar vast te houden.
Schrik je toch af van dit product, kies dan een ander product dat glans geeft en versteviging. Kies dan bijvoorbeeld voor een volume mousse, eventueel verstevigen met een haarspray, waarna je je haar in model brengt. En werk het af met een wax om diepte aan te brengen op de punten.
Hiervoor kun je bijvoorbeeld kiezen voor een product uit de L'Oréal Tecni Art serie.
http://www.haarshop.nl/product/loreal-full-volume-mousse-force-4-
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb geen goede ervaringen met wax, en de producten te kopen om de pomade eruit te wassen lijkt me ook niet echt wat..
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Veel mensen hebben geen goede ervaringen met wax, dat komt omdat veel mensen het door het hele haar smeren, waardoor het haar verzwaard en plat valt, als je wax alleen op de punten aanbrengt, heb je dat probleem niet. Ligt jouw slechte ervaring ergens anders en wil je dus echt geen wax meer, dan kun je het proberen met LÓreal Tecni Art mousse en spray. beiden zeer geschikt voor jouw haartype en te koop bij de drogisterij.