Ik heb mijn haar geverfd, maar nu heb ik een probleem. Het is rood geworden. Wat gebeurd er als ik het nog een keer verf? Maar dan met hazelnootkleur?

Wat gebeurd er met de structuur en met de kleur?

Toegevoegd na 15 minuten:
Mijn haar is van nature blond, en hiervoor was het rossig. (Dat komt doordat ik het al eerder heb geverfd, maar naarmate is het valer geworden en werd het rossig). Kan ik ook verven naar echt bruin? Of word het dan een rare kleur?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MissBiggie
11 jaar geleden
Welke kleur had het MOETEN worden? En welke kleur heb je zelf? Wat heb je in je haar gedaan?

Antwoorden (3)

Poeh dat kan alle kanten opgaan!
Het kan zijn dat het nu niet pakt, veel te donker wordt of nog roder( aangezien hazelnoot een rood/goud tint heeft).
Helemaal als je van nature blond bent is het lastig dit zelf te kleuren.
Als ik jou was zou ik naar de kapper gaan. Dan komt het met de uiteindelijk kleur helemaal goed.
Zij kunnen aan de structuur en aan je eigen haarkleur, je gezicht zien wat het beste past!
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt.
Als je de verpakking nog hebt staat daar het telefoonnummer van de klantenservice op, bel dat even voor een goed advies, het nummer van de klantenservice kun je ook vinden op internet, als je het merk nog weet, bel anders naar L Oreal, daar geven ze zeker goed advies.
Ik denk dat het met hazelnoot nog roder wordt, dus neem dat risico niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het merk is Garnier, maar er staat een vreemde taal op, en geen telefoonnummer. Ik wil niet dat het donkerder word, anders word ik erg bleek. Ik denk dat ik het laat ontkleuren bij de kapper. Dat is de beste optie, maar mijn haarkleur is ook niet mooi...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar in elk geval bedankt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het nummer van de klantenservice van Garnier haarkleuringen is: 0180764128, je kunt tijdens kantooruren bellen, succes.
zoek een "groene" kleur let-op kleuren waar geen noot henna of goud in zit op het pakje zijn dat vaak de wat saaie kleuren maar in het echt niet