Ik heb mijn haar geverfd, maar nu heb ik een probleem. Het is rood geworden. Wat gebeurd er als ik het nog een keer verf? Maar dan met hazelnootkleur?

Wat gebeurd er met de structuur en met de kleur?

Toegevoegd na 15 minuten:
Mijn haar is van nature blond, en hiervoor was het rossig. (Dat komt doordat ik het al eerder heb geverfd, maar naarmate is het valer geworden en werd het rossig). Kan ik ook verven naar echt bruin? Of word het dan een rare kleur?

Weet jij het antwoord?

/2500

Poeh dat kan alle kanten opgaan! Het kan zijn dat het nu niet pakt, veel te donker wordt of nog roder( aangezien hazelnoot een rood/goud tint heeft). Helemaal als je van nature blond bent is het lastig dit zelf te kleuren. Als ik jou was zou ik naar de kapper gaan. Dan komt het met de uiteindelijk kleur helemaal goed. Zij kunnen aan de structuur en aan je eigen haarkleur, je gezicht zien wat het beste past! Veel succes!

Als je de verpakking nog hebt staat daar het telefoonnummer van de klantenservice op, bel dat even voor een goed advies, het nummer van de klantenservice kun je ook vinden op internet, als je het merk nog weet, bel anders naar L Oreal, daar geven ze zeker goed advies. Ik denk dat het met hazelnoot nog roder wordt, dus neem dat risico niet.

zoek een "groene" kleur let-op kleuren waar geen noot henna of goud in zit op het pakje zijn dat vaak de wat saaie kleuren maar in het echt niet

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100