Is het gemakkelijk om nepwimpers en nepnagels te verwijderen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

Nepwimpers is makkelijk te verwijderen ! Wie weet als je geluk hebt kan je ze nog een keer gebruiken ! Nepnagels niet. Nepnagels zijn vrij moeilijk te verwijderen. Ik gebruik er altijd een bakje aceton voor. Maar dan moet je nog gaan vijlen mocht je het er af willen hebben !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt er aan. Het is niet duidelijk of je nepwimpers bedoeld die zelf er op plakt. En bij de nagels het zelfde verhaal? Alles wat je zelf aanbrengt gaat op zich nog wel makkelijk er af. Wimpers wel iets makkelijker als nagels. Maar alles wat professioneel gedaan word is lastig te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ze er zelf opdoet gaan nepnagels en wimpers dan weg en hoe ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nepwimpers plak je met lijm op. Het is wel afhankelijk van welk merk je de lijm hebt. Wimpers maakt niet zo veel uit. Bij sommige merken mag je al blij zijn als ze de avond vol houden. Het is wel zo dat nepwimpers niet echt slecht zijn voor je huid. Zeker als je ze maar 1x per week gebruikt. Dat vind ik persoonlijk met nepnagels niet echt. Het is natuurlijk mijn mening en als jij het mooi vind is dat jou goed recht maar echt mooi vind ik het niet en het is ook niet heel goed voor je nagels. Ze gaan er vlug af en zien er toch wel heel goedkoop uit. Maar je hebt van essence wel een hele mooi set. Die er ook makkelijk af gaat. Op dit filmpje kan je het heel goed zien. Het is wel in het engels maar ik vind het wel een hele duidelijke uitleg. http://www.youtube.com/watch?v=A2HimLcjZPM
over het algemeen kun je nepwipers snel verwijderen.
nepnagels kan soms wat moeilijker zijn, gelukkig zijn er producten die het je makkelijker maken om je nepnagels eraf te halen. bij de hema kun je een goedje kopen dat ervoor zorgt dat je nepnagels er sneller af kunt halen. je probeert dan een klein stukje nagel open te helen en druppelt het goedje dan onder de nepnagel. hij zal dan waarschijnlijk sneller loslaten. succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb gelezen dat je nepwimpers boven je echte wimpers aan moet brengen, dus dat lijkt het mij heel gemakkelijk te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nepwimpers zijn heeel gemakkelijk om te verwijderen. nepnagels zijn wat moeilijker. het duurt ook veel langer om ze op te doen