Wie weet een goede zelfbruiner

Ik ben op zoek naar een goede zelfbruiner die geen oranje vlekken geeft en waarvan je lekker egaal bruin wordt. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (6)

Ik gebruik altiijd de zelfbruining van Dove. Voor lichte huid, maar ze hebben hem ook voor de donkerdere huid.
Na 4 dagen goed scrubben!

geeft geen oranje vlekken! Mooi egaal, mits je zorgvuldig smeert
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dove is inderdaad heel goed en geeft een mooi resultaat. +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ dit is een bodylotion en zelfbruiner in 1, bruint langzaam, maar supermooi en egaal, heb hem ook gebruikt toen hij net in de handel was.
Absoluut gaan voor de tannings spray van Sally Hanssen. Verkrijgbaar bij de Douglas Parfumerie. Spuitbus met een hele fijne nevel en het mooiste komt nog : je hoeft NIET te smeren :) en het trek binnen een minuuutje in. Echt een aanrader hoor!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe duur is die dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
20 stuks?? Pff dan ben je een vermogen kwijt! Ik betaalde er vorig jaar 16,95 voor. Week 1 en 2 twee keer sprayen, weken erna is 1 maal voldoende. Je kan ong. 8 keer sprayen voor de bus leeg is. Ik genbruik het zelf van mei tot september dus aan 5 bussen per jaar heb je voldoende om de blote benen maanden mooi bruin te zijn.
Ik ben heel tevreden over de zelfbruiner van Lancaster (te koop bij Douglas). Het is een spray met een pompje dus je bepaald zelf de hoeveelheid. Hij is mooi diepbruin en vlekt niet. Ander voordeel van deze is dat hij ook niet vlekkerig verdwijnt zoals bijna alle zelfbruiners.
Tip: je huid voor gebruik even scrubben maakt het resultaat nog mooier en egaler.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kruidvat eigen merk werkt heel goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben zeer tevreden van L'Oréal Nutribronze hydraterende bodymilk geleidelijke bruining.
Heeft een plezierige textuur en geeft een mooie natuurlijke bruining.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ikzelf heb een tijdje Just Say Yes van Designer Skin gebruikt en die werkt bij mij goed alleen wel vrij prijzig rond 20 euro voor 130 ml ..
deze fles is nu op en heb er nu eentje van australian gold gekocht maar die moet ik nog uitproberen dus daar kan ik nog niets over zeggen.
ook deze is vrij prijzig 17 euro voor 130 ml maar heb er goede reviews over gelezen op internet..
zijn trouwens beide alleen te koop bij bepaalde zonnestudio's

bij de just say yes zelfbruiner had ik nooit vlekken, gebruikte hem ook voor mijn gezicht en ging ook prima wel beweren ze dat je de zelfbruiner geur niet meer ruikt maar die is na een paar uur toch wel lichtelijk aanwezig maar wel veel minder als bij de goedkopere merken die ik heb gehad..

Ikzelf wil denk ik ook nog opzoek naar een goedkopere zelfbruiner voor mijn beken en buik en rug en dan wil ik de duurdere gebruiken voor armen, gezicht en decolleté want anders gaat het toch wel hard met zo'n fles en als alleen mijn benen stinken naar zelfbruiner heb ik daar minder moeite mee.

ik heb ook nog tips: Wel goed scrubben van te voren en na dat je zelfbruiner op hebt gedaan mag je 8 uur ongeveer niet nat worden (dus ook intensief sporten is niet aan te raden).

Hoop dat je er iets mee kunt
Liefs,