Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik stoppels heb na het epileren van mijn benen?

Na het epileren heb ik rode bultjes (logisch), die na een tijdje wegtrekken. Maar ook stoppels. Wel minder dan na het scheren, maar het zijn toch stoppels.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Soms gebeurd dit als de haartjes niet met de haargroei mee, worden uitgetrokken, dan breken ze af en krijg je dus hetzelfde effect als met scheren, stoppeltjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stoppels zijn nieuwe haren die in hun haarzakje zitten en weer enthousiast gaan groeien.

Als je je scheert, scheer je het kort (net als grasmaaien) en verwijder je eigenlijk helemaal niets, en krijg je dus stoppels.

Als je het epileert, trek je de haar er uit vaak mét haarzakje, en soms blijft de wortel erin zitten en heb je alleen de haar verwijderd, waardoor nieuw haar weer gaan groeien uit het haarzakje die er nog zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een haarzakje trek je er niet uit, wel de wortel van een haar.
is heel normaal........van te voren met body lotion met kalmerende werking gebruiken.
daarna hetzelfde en of een ijsklontje erover halen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding