is dit een allergische reactie?

Ik ben gisternacht gestoken ( waarschijnlijk door een mug ) en ik vroeg me af of deze bult een allergische reactie kon zijn. De bult jeukt net zo erg als een normale muggenbult. Alleen deze bulten zijn echt koortsachtig warm. En natuurlijk de grote bult om de bult zelf.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even in de gaten houden!
Eventueel verkoelen met een beetje tandpasta MET methol.. Grootmoeders tip..

Antwoorden (2)

Eerste muggebeet van het seizoen is altijd extra opgezet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt me meer een dazen-steek te zijn.
Is de bult ook een beetje hard?

Hier is de ene idd meer gevoelig voor dan de ander.