Hoe kan het dat de haren op je hele lichaam overeind blijven staan? dus overal op armen handen daarbij zijn ze ook nog lang hoop op een goede reactie!

Toegevoegd na 18 minuten:
Er werd gevraagd ook op hoofd? ja ook

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Ook op hoofd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dit ook in combinatie met kippenvel, ivm het antwoord wat ik zag op je vraag want ik kan me haast niet voorstellen dat je de hele dag kippenvel hebt. Dus staan de haren omhoog met of zonder echte kippenvel?

Antwoorden (1)

Dit komt door samentrekking van kleine spiertjes, ook wel kippenvel genoemd, Je kunt dit niet voorkomen, omdat dit een reactie is van het zenuwstelsel, op kou of emotie.
Het is, voor zover ik weet, niet normaal hier constant last van te hebben en ik adviseer je dus ook, als dat wel het geval is, naar je huisarts te gaan en het probleem aan hem of haar voor te leggen.