Kan je met Garnier Belle Color je haar lichter krijgen zonder bleek ?

Ik keek gisteren in de winkel naar haarverf en zag toen toen de collectie 'Belle Color' van Garnier.
Op de verpakking van blond haar stond de onderstaande foto, zoals je ziet maakt het het haar blijkbaar een tint lichter. Ik vroeg me af hoe dat zit en of deze haarverf dat ook daadwerkelijk doet.
Ik heb zelf wat donkerder blond haar, maar ik moet mijn haar denk ik sowieso eerst bleken want er zitten nog wat resten groen/blauw in, dus daar kan ik niet zomaar overheen verven, tenzij ineens blijkt dat deze haarverf het haar een soort van bleekt...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Om je haar op te lichten moet er altijd iets van bleekmiddel (waterstofperoxide) in zitten. Bij zo'n verfbehandeling kan je je haar maximaal 2 tinten op lichten.
Let op, indien je haren al vaker geverfd zijn kan het resultaat anders uit pakken. Zeker op het haar wat nog nooit geverfd is (uitgroei) en de rest van je haar wat al wel eens geverfd is. Lees de samenstelling eens op de verpakking.