Waar krijg je goedkope spullen om zelf acrylnagels te zetten?

Ik ben al heel lang bezig met mijn nagels te versieren met gewone nagellak en ik doe dit ondertussen ook bij andere mensen. Nu wil ik graag acrylnagels gaan zetten, maar waar kan ik goedkope spullen vinden zoals een uv-lamp en acrylgel, acrylvloeistof en de kleuren? Ik heb namelijk geen groot budget.

Toegevoegd na 7 minuten:
Woon in maastricht en heb geen rijbewijs dus kan niet overal naar toe haha. Webshops zijn ook wel fijn. (:

11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Op de Haagse markt heb je goedkope spulletjes die perfect zijn om mee te beginnen en oefenen, heb ik ook gedaan. Kwalitatief niet het beste maar het is goed om even 'goedkoop' te oefenen ipv gelijk dure spullen aanschaffen en niet weten waar je mee bezig bent. Ze verkopen alles voor het werk, inclusief penselen enzo. Op de haagse markt zijn er in ieder geval 2 kraampjes die het hebben, gewoon ff zoeken als je er bent.

Toegevoegd na 48 seconden:
Oh, en morgen is hij open tot 5 ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat Marktplaats.nl een uitstekende plek is om voor een goede prijs aan deze spulletjes te komen. Met een beetje geluk vindcje iemand daar met een eigen webwinkel die aLles heeft. Dit scheelt enorm op de verzendkosten.
Bovendien valt er te onderhandelen over de prijs. Dit is natuurlijk erg handig voor je budget.
Succes ermee!