weet iemand welke shampoo het beste werkt?

Ik heb stijl dun rossig/blond haar.Mijn haar is nu erg droog en mijn hoofdhuid is ook geïrriteerd. Ik gebruikte eerst andrelon maar mijn haar word er droger van. En ik wil niet zo heel veel geld aan shampoo uitgeven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (10)

Bij mij werkt 'hello hydration' van herbal essences goed, of het bij jou werkt valt te proberen aangezien dat per haartype verschilt. Het is niet duur, en bij de kruidvat raakt het regelmatig in de aanbieding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3 euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel weet ik niet, maar er zit wel een kokosgeur. Als je een shampoo zoekt die helemaal neutraal is (zonder geur dus) kun je deze wel beter links laten liggen.
Wat ik deed toen ik lang haar had en t droog was: babyolie van zwitsal of een huismerk en dat deed ik na het wassen in mijn haar en dan een handdoek erop en een paar uur (soms hield ik t s nachts ook in) en dan goed uitspoelen en je haar is superzacht en glanzend. Je moet dit niet te vaak doen natuurlijk maar werkt echt heel goed. Je kan ook een conditiner (rotwoord) gebruiken na het wassen maar mijn haar werd er erg zwaar van. Babyolie gebruik ik soms nog steeds zelfs nu ik kort haar heb, het knapt er echt van op.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je moet wel de handoek om je haar houden en om t nog extra warm te houden kun je er ook zilverfolie omwikkelen en dan een handdoek. Hoe meer warmte hoe beter. Al zou ik dat niet ophouden als je gaat slapen want dat is ook weer niet goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeep vrije of geur vrije shampoo's

Deze zorgen meestal voor minder irritaties, door geur en stoffen
Er niet in te doen.

Meeste mensen is dat het grootste probleem van hoofdhuid irritaties

Vb
Neutral
Of goedkoper hergon van de action
Dermolin shampoo, daar heb ik Elf de beste ervaring mee en Dm (duitse drogist)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de producten van wella zijn ook erg goed, je krijgt er zijdezacht en gevoed haar van..
je zou denken dat ze iets duurder zijn, maar het is de inhoud die 2 maal zo veel is dan andere merken

gr
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem een shampoo waar geen sterke ontvetters in zitten.

Een betaalbare is "yes to carrots"

Toegevoegd na 20 seconden:
o.a bij de tuinen te koop.

Toegevoegd na 3 minuten:
6 a 7 euro, maar wel voor 500ml (dat is veel)
Als je zuinig aan wilt doen: Spoel je haar eerst uit, was het dan voor met een heel klein beetje, en daarna met iets meer. Op die manier gebruik je veel minder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gliss kur is de perfecte haarverzorginglijn voor droog haar! Net zoals
Fudge en L'oreal, zijn duurder dan andrelon, maar je heb er wel wat aan, andrelon is goedkope rommel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat verschilt.
Je kan beter shampoo gebruiken op natuurbasis, dan weet je zeker dat je goed zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
fructis van de kruidvat. Het ruikt lekker en het werkt supergoed. Je kan ook een 2 in 1 shampoo+conditioner gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zwitsal, het ruikt lekker en je haar wordt er zacht van. Ook zijn de producten van Wella te proberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Schwarzkopf Professional heeft een aantal producten die ze alleen bij haarstudios zoals Cosmo verkopen. Wel duur, maar ik heb ooit de shampoo, conditioner en haarmasker gekocht, en het werkte echt super goed! Ik vond het dus in ieder geval het geld waard!