Waarom moeten de haren weg met kanker?

Waarom moet dit???

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik zag in een serie dat iemand dit weg schoor zonder een chemo te hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt waarom iemand zijn haren verliest, tijdens behandeling?
Haren ' moeten' niet weg en lang niet iedereen verliest zijn haren.
Bij sommige behandelingen is haaruitval een bijwerking.
Amadea
12 jaar geleden
Alleen bij een hersentumor die geopereerd kan worden is het nodig om die plek op het hoofd kaal te scheren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow een serie die ik keek die had ze weggeschoren terwijl hij geen chemo had
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is voor de operatie.
Enne.... niet alles voor waar aannemen wat je in tv series ziet, daar overdrijft men nog al eens om het ' interessanter' te maken.

Antwoorden (2)

Ze moeten niet weg. Ze gaan juist weg, als gevolg van de behandeling van kanker, chemotherapie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En lang niet bij elke behandeling.
Mensen willen niet meemaken dat hun haar elke dag maar weer uitvalt en om dat voor te zijn scheren ze hun haar in 1x af. Dan zijn ze er maar 'doorheen'.

Niet iedereen doet dat hoor.

Toegevoegd na 1 minuut:
Om het te doen als je geen chemo krijgt snap ik weer niet. Bedoel je niet voor de chemo startte?