Bevat de Sensitive scheergel van Nivea parfum?

Ik heb het over deze scheergel: http://www.nivea.nl/producten/Mannenverzorging/sensitive/Sensitive-scheergel

Op het product zie ik bij ingredienten Parfum staan, maar op de site van Nivea is vermeld dat ie ''parfumneutraal'' is. Weet iemand of er wel of geen parfum in zit?

Bedankt alvast voor de reacties!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nivea gebruikt altijd parfum in zijn producten, krijg er altijd uitslag van...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Geen Nivea producten gebruiken punt.
De schoonheidsspecialiste waar ik altijd kom die deed een opleiding als huidspecialiste. Diegene die daar 'les' gaf zei dat je absoluut geen Nivea moest gebruiken. Er zitten veel stoffen in die je huid ruïneren en er zitten niet veel werkstoffen in. Sorry, dit was geen antwoord op je vraag.

Antwoorden (1)

Om het even welk merk scheerschuim bevat ALTIJD een of ander parfum.