Dit kan niet, aangezien je lichaam haar aan laat groeien, tenzij ernstig beschadigd, bijvoorbeeld door brandwonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lijkt me niet, je haar blijft gewoon door groeien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee,

tenzij jij het voor elkaar gaat krijgen je haarzakjes eruit te krabben.

Maar dat zal dan wel een heel bloederige toestand worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Baby's kunnen bvb. 'kaal' zijn/blijven aan de achterkant van het hoofdje omdat ze steeds op hun rug slapen.
Behaarde mannen kunnen 'kaal' zijn op de knieën, aan de sokkenrand of de zone waar een horloge zit.

Ik ken iemand die aan de wenkbrauwen krabt als ze zenuwachtig is; die wenkbrauwen vertonen eveneens onbehaarde stukjes.

Ikzelf had als kind eczeem op de hoofdhuid en krabte me tot bloedens toe. Ja, mijn haren werden dunner.

Ik ken ook iemand die steeds een pet droeg van jongs af aan, wel ook die persoon kreeg op vrij jonge leeftijd dunner haar.

Een ongenuanceerd antwoord op je vraag kan ik niet geven; ik denk dat haren wel steeds zullen blijven groeien als de omstandigheden in orde zijn (gezondheid, leeftijd, levensstijl).
Toch ben ik van mening dat veelvuldig krabben (en ik ken er alles van omwille van eczeem) veel schade kan toebrengen aan opperhuid (atrofie, ontstekingen, littekens) en evenzeer aan eventuele haargroei.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn hoofdharen zijn heeel erg uitgedunt door het krabben ivm eczeem, kweet er alles van, goed antwoord +