mijn haar wordt steeds donkerder, kan ik dit verhelpen?

ik had van nature blond haar, vanaf mijn geboorte, maar nu ben ik 16 jaar en wordt het steeds watdonkerder. Ik zou heel graag blond haar willen houden, maar verven vind ik geen optie aangezien je hier mee bezig blijft en je uitgroei krijgt enz. Is er geen manier waardoor je je haar (zelf) één of twee tinten lichter kunt maken? Ik gebruik al de Andrelon Zomer BLond shampoo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die shampoo die je gebruikt heeft geen effect,dat is voor de verzorging van natuurlijk blond haar,het maakt je haar ook niet lichter.
Ik had als klein kind lichtblond haar,bijna wit,nu is het donker(roodbruin).
Vaak heeft dat te maken met de haarkleur van je ouders,mijn moeder heeft donkerbruin haar,mijn vader roodachtig,rossig haar.
Neem gwn een coupe-soleil,je zal je haar moeten bleken met waterstofperoxide.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg: wijsheid komt met de haren. (Offeh, jaren.)

Het beste antwoord

Je kan ook citroensap in je haar doen en dan in de zon gaan zitten.

http://www.leerwiki.nl/Haar_blonderen_met_citroensap
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De natuur gaat zijn gang en daar kun je niks tegen doen,
maar wees gerust, in de zomer (en nu misschien ook al) zal je haar altijd wat lichter worden door de zon.

maar je haar helpen... nee dat kan niet..

wacht maar af wat er gaat komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn genoeg dingen die je kunt doen
om je haar in bijna alle gevallen van een andere (gewenste) kleur te voorzien.
Je bent echt niet van de 'natuur' afhankelijk.
Je kunt een coupe soleil erin doen. Blonde plukjes. Dit beschadigt het haar een stuk minder dan wanneer je gaat verven. Vooral blonderen! Dit is natuurlijk ook blonderen maar veel kleinschaligger.
De resultaten zien er vaakvheel natuurlijk uit en je hebt veel minder last van uitgroei. Dit is bij coupe soleil meestal snel bijgewerkt.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer in de zon zitten, daar krijgt je haar een lichtere kleur van.xx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben zelf ook van jouw leeftijd en toen ik nog jong was had ik ook altijd heel erg licht blond. Nu ben ik zelf ook donkerblond en vind het soms wel een beetje jammer.
Je kunt alleen je haar verven of wachten totdat het weer heel mooi weer word. In de zomer ben ik namelijk wel lichter.

Ik heb zelf vorig jaar ook blonde highlight gehad. Daar word je haar ook al een heel stuk lichter van en ik vond dat de uitgroei altijd minder opviel!

succes :)