Ik heb nieuwe schoenen (ballerina's) en ik ben bang dat ik mijn hakken kapot loop in het begin. Hoe kan ik zorgen dat dit niet gebeurt?

iets wat je bijvoorbeeld op je hakken kunt doen of een andere oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik plakte altijd pleisters op mijn hielen, daar waar de schoen het hardste tegen de voet aan komt.

Grote rol pleisters kopen bij het Kruidvat en daar flinke stukken van af knippen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Preventief van die blaarpleisters plakken.
Blijft beter zitten dan normale pleisters
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In laten lopen goor iemand anders met dezelfde maat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pleitsters op de klenpunten plakken en pentykousjes dragen tijdens het inlopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inlopen met sokjes aan, liefst in de regen, dan vormen de schoenen zich het snelst. En pleisters mee nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hakken van binnen (dus je voet) of van buiten (dus je schoen)?
Hierboven staan al tig reacties voor van binnen, zoals pleisters.
Voor van buiten kun je in een goede schoenenzaak doorzichtige plastic stickers kopen, zodat je de hakken van je schoenen van buiten niet kapot loopt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ballerina's hebben geen hakken.
En de achterkant van je voet zijn je hielen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ballerina's zijn naast balletschoenen ook platte schoenen voor buiten en die laatste hebben kleine ieniemiehakken. Ik weet wat hielen zijn, kon alleen niet op het woord komen en uit de vraag kon ik het niet opmaken!