Hoe kan ik mijn Wallen onder mijn ogen camoufleren?

Ik heb echt hele maar dan ook hele erge donkere wallen onder mijn ogen. Ik slaap vroeg ik probeer het te dekken met foundation maar niks helpt. Iemand die me kan helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

misschien met al die crèmes die je op tv ziet. van vichy enxzo die hebben dan zo'n oogroller..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een concealer, als je een palletje hebt werkt de roze het beste. En dan je foundation erover. Of inderdaad zo'n oogroller zoals als gezegd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst je gezicht goed reinigen, en dan een roze concealer aanbrengen. Een aanrader is het concealer palletje van Catrice wat je kan kopen bij de kruifvat voor ongeveer 3,50 euro. Er zitten dan 5 kleurtjes in (wit, huidskleur, iets donkere bruin, roze en groen.) Met het roze kan je blauwe oneffenheden wegwerken. Breng deze als eerste aan met je vingers (dan smelt het beter samen met je huid), en breng er vervolgens een beetje foundation over aan. Voor de zeer opvallende plekken kan je eindigen met een huidskleurige concealer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het beste een goede oogcreme gebruiken, die ervoor zorgt dat je bloedvaatjes sterker worden en dat de bloedcirculatie gestimuleerd word. Daarnaast gebruik je een concealer om de donkere kringen mee te camoufleren. Deze zijn speciaal gemaakt voor je oogcontour: luchtiger van textuur en dekkend voor kringen.
Laat je adviseren in een parfumerie voor het geschikte merk voor jou huid(type).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij bv Douglas' verkopen ze een crème die je donkere wallen bleekt