Wat is progressieve haarkleuring?

In de gebruiksaanwijzing van mijn haarverf staat, dat ik deze niet kan gebruiken als ik mijn haar heb gekleurd met een progressieve haarkleuring.
Wat is dat en hoe kan ik dat herkennen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070215163335AAFtr31

Antwoorden (1)

Progressieve haarkleuring is o.a. een behandeling met hennaverf. Het gaat erom dat de stoffen die al in je haar zitten niet mogen reageren met de nieuwe kleurstof omdat anders je haar verteert of dat je brandblaren op je hoofd krijgt.