Waar vind ik informatie over haarstylen voor mannen?

Elke dag style ik me haar, met haargel natuurlijk.
Maar ik heb altijd het gevoel alsof me haar 'dik' is. En ik zie weleens jongens met een bepaald kapsel dat ik denk 'hoe doen ze dat'. Vandaar mijn vraag waar ik info vind over haarstyling voor mannen. Hoe je het best je haar in de gel kan doen , welke gel voor welk haar etc.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Misschien werkt wax beter voor jou, vraag anders eens naar de kapper, neem een voorbeeld foto mee van wat je wilt.
Antoni
9 jaar geleden
Misschien kan je het ook vragen aan die jongens die je ziet, hoe ze dat doen...!

Antwoorden (2)

Bij de betere mannen kapper liggen meestal bladen met foto's en daar kan je uitleg krijgen . Maar ook in de dames mode bladen van de Viva tot aan de Vogue staan eigenlijk de vlotste mannen kapsels . Laat je daar door inspireren en neem een paar foto's mee ( op je mobiel ) en vraag advies aan de kapper of dit kan met je haar en hoe te onderhouden . Loop evt meerdere kappers winkels langs en daar waar je het prettigst advies krijgt laat je zelf behandelen . Loop gerust binnen en zeg kan ik wat advies krijgen . Ja ! Dat lukt bijna altijd zo niet dan moet je daar niet wezen . Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Begin eens op de site van het merk dat je zoekt te zoeken, daar zie je vaak kapsels die gemaakt kunnen worden met welk product. Als je daar goed naar kijkt, kun je proberen de eventuele bijgevoegde foto te imiteren, het is natuurlijk wel belangrijk dat je haar in de juiste coupe is geknipt. Maar op internet zijn ook kapsels en daarbij omschreven hoe je dat kapsel maakt te vinden. Dan zoek je op haarstylingtips voor mannen.