Ja dat kan. Dat wordt bepaald door je genen.
Ik was ook blond maar nu ben ik kastanje. Maar mn vader had het ook en die is donker bruin.
Kan je niet aan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak worden blonden mensen later donkerder van haarkleur. Dat komt door de de hormonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pusha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit ligt niet aan de hormonen maar aan de genen
Dat is echt niet bijzonder hoor.
Veel (kleine) kinderen zijn blond en worden later donkerder.
Ik had als peuter lichtblond haar,
bijna wit zelfs,nu is het donker.
Vaak veranderd je haarkleur zodra je in de pubertijd komt.
Echt veel mensen die als kind blond waren krijgen later donker haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat had mijn broer ook hij is geboren met blond haar en het werd zwart het hoort gewoon zo bij sommige mensen