Is er ook permenent stijl haar? Zo ja waar?

Ik heb heel golvend haar en wil eigelijk stijl alleen om altijd te stijlen is ook niet gezond voor het haar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Je kan het ook zelf doen met straightner. Ik weet dat je het bij de kruidvat kan kopen. Als je iemand kent die weet hoe dit werkt zou ik het door die persoon laten doen.

Je hebt daarnaast nodig een fohn, een fohnborstel, kam, straightner en een serum zodat je haar niet verbrandt.

Verder is het een hoop werk. Je kan het ook bij de kapsalons doen speciaal voor mensen met kroeshaar. Zij zijn er in gespecialiseerd en het is er vaak goedkoper dan bij de kapsalon voor europees haar, omdat europeanen nu eenmaal vaker stijl dan gekruld haar hebben, en het niet vaak voorkomt dat iemand met gekruld haar permanent stijl wilt, dus is het bij de gewone kapsalon wat duurder dan gewoon laten stijlen met een stijltang (welke tijdelijk is).

Ga je dit eenmaal doen, onthou dan wel dat als je uitgroei hebt, je het weer bij moet laten werken, anders ziet het er vreemd uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, het bestaat wel mensen met kroeshaar doen het ook wel eens maar waar dat weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heet straighten en wordt veel gedaan in kapsalons voor mensen met kroeshaar. Zeker in de grote steden zijn die te vinden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je googled op black hairsalon vind je er genoeg.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij bijna iedere kapper kun je je haar laten stijlen, dit is een soort permanent zonder krulwikkels, dit blijft langer zitten, maar is ook slecht voor je haar, omdat het een chemische behandeling betreft, je haar zal er dus van uitdrogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij kun je dat bij sommige kappers laten doen maar dan moet je het wel regelmatig laten doen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nadeel van straightener is wel dat het
a- schade aan je haar hoofdhuid kan veroorzaken en
b- je haar bij de wortel kan laten afbreken en
c- je krul weer net zo hard terugkomt als het haar nat wordt. dus oppassen in mist en regen.
oh ja, en het blijft stinken.

je kunt ook bij de kapper een permanent laten zetten op hele grote krullers. maar dát is ook niet zo gezond voor je haar. wat je kiest hangt ervanaf of je sterk haar hebt of niet.