Ik heb rode plekjes na bezoek aan schoonheidsspecialiste, het is nu 2 dagen geleden, is dat normaal?

Hallo, ik ben vrijdagmiddag naar de schoonheidsspecialiste geweest en heb daar een gezichtbehandeling gehad, ze heeft al mijn oneffenheden weg gehaald. Ik had wat van die witte onderhuidse talgophopinen op mijn wang, nu zijn dat na 2 dagen nog allemaal rode plekjes in de huid. Is dat normaal na een bezoek aan de schoonheidsspecialiste? Want ze zei dat het de volgende dag gewoon weg zou trekken.. Ik ben gelijk weer bang dat het nu littekens worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (2)

Dat worden geen littekens hoor, je huid is licht geirriteerd
dat trekt van zelf weg,door de meeeters weg te is je huid wat beschadigt,Volgende week ben je weer mooi hoor.

Toegevoegd na 1 minuut:
moet zijn, meeeters weg te halen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je gerstenkorreltjes bedoeld. Die zijn wit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk ik ook. Omdat na een bezoek aan de schoonheidsspecialiste de huid meestal even rood/onrustig is, wordt er ook geen uitgebreide behandeling gegeven aan een bruid, op de dag voor een huwelijk. Beter de week ervoor, en op de dag zelf alleen opmaken.
burgos
12 jaar geleden
Komt echt weer goed hoor.
Dat is normaal hoor je krijgt zo'n rode plekjes als je een gevoelige of droge huid hebt na een tijdje gaat het wel ver maar ik zou een crème gebruiken en niet krabben anders wordt het erger en je krijgt er natuurlijk geen littekens van.