Ik heb echt haar waarmee je alles kan doen kan ik hier een leuk zakcentje meeverdienen?

Ik haar waarmee je echt alles kan doen, dus kan ik hier een leuk zakcentje meeverdienen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Euhm.. inschrijven bij een modellenbureau!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe niet, als je denkt om model te zijn dan krijg je wel de behandelingen gratis maar over het algemeen niet betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijns inziens is dit ideaal voor de leerlingen van een kapperschool om mee te oefenen. En natuurlijk kan je ook proberen haarmodel te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meld je aan bij een castingbureau waar ze mensen casten voor reclamefilmpjes. Misschien wil men je hebben voor bijv. reclames voor shampoo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik niet. Je kan het doneren aan mensen die een pruik nodig hebben. Je hebt dat haar zomaar voor niks neem ik aan?