Zijn er afro haarpruiken voor mannen in Nederland?

Hallo mensen, een paar jaar gelden begon ik 2 plekjes op mijn hoofd te krijgen met dunner haar, sindsdien draag ik een pet omdat ik me er voor schaam, ik heb veel lopen zoeken op internet maar niks gevonden. Wel weet ik dat ze in amerika afro pruiken hebben voor mannen met een kaal hoofd.in Nederland kon ik alleen maar pruiken vinden voor stijl haar. Weet iemand of ze afro pruiken hebben in Nederland?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Er zijn ook feestpruiken in deze stijl te koop voor carnaval bv.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Door heel Nederland zitten veelal in de grotere steden black hair kapsalons, veel daarvan leveren ook pruiken op maat voor zowel mannen als vrouwen, doen zij dit zelf niet, dan kunnen zij je helpen aan een vertrouwd adres waar dat wel kan. Als je enkel wat kale plekjes hebt, is het vaak prettiger voor losse haarstukjes te kiezen, laat je adviseren over de mogelijkheden door de haarwerkspecialist. Overigens kun je hiervoor (pruik of haarstukje) ook bij de meeste Nederlandse haarwerkspecialisten wel terecht, loop ook gerust binnen bij een haarwerkspecialist waarvan jij denkt dat deze alleen pruiken voor vrouwen maakt.

Antwoorden (1)

http://wigsandhairweaves.nl/product/black-hair-pruik-afrika/
BLACK HAIR PRUIK AFRIKA, KORT KRULLEND HAAR €250,00
Schaft u een haarwerk aan om medische redenen dan heeft u recht op een vergoeding vanuit de basisverzekering.

Als erkend haarwerkspecialist heb ik contracten met zorgverzekeraars, ik kan u hier prima in adviseren. Heeft u nog vragen of wilt u een vrijblijvende kennismaking? Bel ons gerust op 035-5430064 of e-mail: info@wigsandhairweaves.nl

Bij Wigs and Hairweaves kunt u de mooiste haarwerken vinden. Black hair pruiken van afro tot straight in al zijn diversiteit. Alle black hair pruiken worden exclusief voor u gemaakt zoals u het wilt. In 100% echt haar of toch liever van een zeer mooie kwaliteit synthetisch haar, u geeft aan wat en hoe u het wilt en wij maken het.

Categorie: Black hair Tags: afrohair, black, blackhair, brazilian, brown, brownmix, curly, echthaar, humanhair, kort, krullend, lacefront, lacewig, peruvianhair, red, remyhair, short, synthetisch, synthetischhaar

N.B. ik heb gezocht op afro pruik mannen, dit was een hit, zou toch eerst even bellen.
.

MSIWIGS via Alie express
Krullend mannen Synthetische Pruiken Natuurlijke Mannelijke Afro Zwarte Korte Pruik voor Mannen Hoge Temperatuur Fiber
Het wordt online aangeboden =synthetisch= en dus goedkoop 13,75 USdollar

Succes @Sammie07! kaal is trouwens voor veel vrouwen sexy :)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+, Al zou ik de pruik van aliexpress achterwege hebben gelaten, prima voor een feestje, maar niet om dagelijks mee rond te lopen. Met een maatwerkpruik kun je zonder angst alles blijven doen wat je altijd deed, terwijl er met een goedkope feestpruik het risico bestaat dat de pruik afwaait, of opzij zakt, waardoor het duidelijk zichtbaar is dat je een pruik draagt, als dat al niet gezien wordt door het goedkope materiaal en de slechte pasvorm.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dank je wel!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Graag Gedaan! @Sammy