mijn haren hebben tussen een machine gezeten en er is een strook uitgerukt. Er zijn op sommige plaatsen g wel wat haartjes te zien, groeien deze nog ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (4)

Als je hele huid inclusief haarzakjes niet mee is uitgerukt, komen de haren gewoon terug.

Auw, trouwens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe groeien haren altijd, alleen kan het heel lang duren voordat er weer wat komt. Waarschijnlijk zijn de haarzakjes ermee uit getrokken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je huid niet kapot is ( daar kan dan littekenweefsel komen) dan groeit het haar weer terug. Zie het als epileren, de haren worden ook door een machientje uitgetrokken. Daarna duurt het 5 a 6 weken totdat er weer haar begint te groeien

Toegevoegd na 4 minuten:
epileren met een epylady bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wilde jaren terug bij mij iemand leuk zijn , en die heeft een boormachine met een boortje erin op mijn achterhoofd
gehouden .
Was net iemand uit het klooster met zo`n kale plek op het achterhoofd .
Maar het is allemaal weer aangegroeid en je ziet er niets meer van .
Dus maak je geen zorgen het haar komt allemaal weer terug .