Welke -niet watervaste- bruine mascara legt vliesjes om je wimpers zodat het niet uitloopt als je het eraf wast?

ik gebruikte altijd een goedkope mascara van het eigen merk van de drogist. Deze bracht makkelijk op en maakt een soort vliesjes om je wimpers waardoor het niet uitloopt. Je wast de vliesjes met warm water zo af zonder zwarte vegen. Helaas is de mascara uit het assortiment. Ik heb al diverse andere merken geprobeerd maar geen enkele die van die vliesjes om wimpers legt en ik zie er na het eraf wassen dus uit als een panda. En juist de duurdere merken geven mij branderige ogen.

Wie kent nog een betaalbare, bruine mascara zoals hierboven omschreven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XD panda effect <3 hahahahaha vreselijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je met niet uitlopen waterproof? Hema heeft niet dure sensitive mascara (een goede voor gevoelige ogen of lens dragers) maar die is niet waterproof. Hij loopt niet uit, helaas wel als je gaat zwemmen of door een flinke regenbui gaat. Gebruik zelf altijd de waterproof van de Hema maar die kan je niet met gewoon water afwassen dat moet met een makeup remover.

Antwoorden (1)

Loreal dat is een mascara met 2 lagen wit en zwart de ene kant van de verpakking is rood de andere kant wit. (weet niet of ze het ook in andere kleuren hebben dan zwart)