Nee het heeft langer nodig om zich te herstellen. Dus het duurt langer voordat er een nieuwe haar groeit.
Het is wel zo dat door dit vaker te doen. Epileren.
Het haarzakje uitgeput wordt dus op den duur geen nieuwe haar aanmaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ging er vanuit dat de vraag niet de juiste termen gebruikte. Dan klopt mijn antwoord wel. Combineer beide antwoorden dan is het volledig. Heb idd niet het laser gedeelte besproken

Andere antwoorden (1)

Als het haarzakje weg is zal er geen nieuwe haar groeien. Maar dat bereik je niet met een haar eruit trekken, dan trek je de haar met eventueel de wortel uit het haarzakje, dat blijft zitten.
Met bv een laser behandeling kan het haarzakje beschadigt worden.