Zijn er spiegels te koop die je gezicht/lichaam niet omdraaien, zoja waar?

de ( meeste) spiegels laten je gezicht en lichaam er omgedraaid uitzien, links wordt rechts enz. Maar zijn er ook spiegels te koop waar dit niet het geval is.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat zou geen spiegel zijn hé? Als je dit effect wilt bereiken, kun je met een goede camera op laptop, PC of telefoon op sommige apparaten wél het beeld spiegelen. Dan zie je dus je spiegelbeeld in spiegelbeeld.
Amadea
6 jaar geleden
Nee, want dat is nou juist wat een spiegel doet: die spiegelt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je hoeft er niet een te kopen, je kan er ook zelf een maken. Als je twee gewone spiegels hebt.
http://makezine.com/projects/make-31/true-mirror/

Antwoorden (1)

Ja die bestaan. Dat heet the true mirror. Zie de video hieronder