welke shampoo is goed voor gekleurd haar ?

welke shampoo kan ik gebruiken voorfel paars haar
heb mij haar al gewassen met gekleurde shampoo
van action maar de kleur word nu al anders
en dof kleur nu
wie kan mij helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (5)

Het vervagen ligt niet aan de shampoo,tenzij je een anti-roos shampoo gebruikt, felle kleuren slijten altijd snel, je kunt dus het beste zo min mogelijk je haar wassen,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de kleur zal altijd minder worden op de duur
maar mijn vrouw heeft da shampoo voor gekleurd haar en deze bevalt goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf gebruik ik Nivea color crystalgloss shampoo.
Het zorgt voor herstel van gekleurd haar en beschermt tegen vervagen van de kleur. Ik ben er erg tevreden over. Zeker een aanrader!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik vooral geen anti roos shampoo, dit stript echt je haar. Felle kleuren verdwijnen snel, daar kun je maar 1 ding tegen doen: steeds weer opnieuw bij kleuren. Als je vaak je haar verft dan krijgt het wat te verduren, om het goed in conditie te houden raad ik je aan om altijd een cremespoeling te gebruiken, een leave-in conditioner en 1 a 2 keer per week een haar masker. Ik vind zelf het merk Dr. Organics heel fijn en Yes to Carrots (of Cucumbers, of Tomatoes) heel fijn, zijn beide te koop bij de tuinen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kleur mijn haar zelf ook. En ik heb na veel uitproberen gemerkt dat Elvive Color Vive heel fijn is. Mijn haarkleur vervaagt niet snel en word niet zo snel dof. En mijn haar glanst ook gewoon.
Ik gebruik de hele lijn van Color Vive. Dus ook de conditioner en het haarmasker. Succes!