hoe maak je een invlecht bij iemand anders?

heb gezegd dat ik het kan maar weet het niet zeker

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek eens op youtube, staan verschillende filmpjes op.

Antwoorden (2)

Als u begrijpt hoe u een normale vlecht moet maken is het invlechten niet meer zo moeilijk.
U begint gewoon met de normale vlecht, alleen dan maakt u die vlecht kleiner, het is het mooiste om een plukje te pakken in het midden van uw hoofd, boven ooghoogte.
Dan verdeelt u dat plukje in drie delen en begint u te vlechten. Als u net ongeveer 2x een plukje over een ander plukje heeft gelegd pakt u het linker plukje in uw hand. Als u dat plukje over het middelste plukje wilt leggen pakt u een plukje dat nog 'vrij' is in uw haar. Het is het mooiste om het plukje zo hoog mogelijk boven uw linker oor te pakken. Het plukje moet ongeveer net zo groot zijn als het plukje dat u over de middelste wilt gaan leggen.
U voegt het plukje dat u net heeft gepakt toe aan het linker plukje en dan doet u ze samen over de middelste.
Dan pakt u in uw rechter hand het rechter plukje. En u doet hetzelfde als net alleen dan pakt u een 'vrij' plukje dat boven uw rechter oor zit.
Zo gaat u weer de hele tijd door totdat u alle plukjes die nog los hingen 'opgemaakt' heeft. Dan vlecht u verder als een normale vlecht en om het einde doet u een elastiekje.

Op you tube staan ook nog filmpjes over hoe je moet invlechten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alstublieft

Toegevoegd na 2 minuten:
en nog een duidelijke video voor u