Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom staat je haar recht op als je wakker word en je hebt de avond ervoor gedouched?

Als ik in de avond douche en dan ga slapen, dan staat mijn haar helemaal recht overeind. Ik gebruik geen gel niks, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je haar droogt terwijl je ligt en draait op je kussen, daarvan gaat het overeind staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand die ik ken had daar ook heel erg last van ze vertelde mij dat ze kniekousjes over haar haren deed, ze is wel een wilde slaper :)) Misschien kun je dat ook proberen als je heel erg last van hebt ;)..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan slaap je gewoon een beetje wild. En beweeg je veel met je hoofd. Dat heb ik zelf ook heel erg . Ik zelf maak het altijd eerst echt goed droog en soms föhn ik het nog gewoon. En dan doe ik het in een staart of knotje!.
Dan is het resultaat 's morgens toch wat beter !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daar ook altijd last van. Ik doe altijd de onderkant van een panty afknippen, en dan de bovenkant van de panty op mn hoofd, als het goed is blijft tie de hele nacht zitten. het ziet er gek uit maar het werkt echt! succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding