in welke winkel (niet online) verkopen ze gekleurde haarverf dat je kan uitspoelen?

- niet bij de kapper
- niet op internet
- niet te duur.

:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

ik denk niet dat ze het in een winkel verkopen.
je zult het dan denk ik toch echt bij de kapper of
van het internet moeten halen.
ik zie dat je deze vraag al vaak heb gesteld.
hier een paar voorbeeldjes van winkels online
waar je het kan halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Kruitvat, Etos, DA etc.
Eigenlijk wel bij iedere drogist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hema eigen merk kost rond de 7 euro, bij de kruitvat kan je kopen, hebben ze ook eigen merk, en ik verf mijn haren altijd met merk Palette Polly, rond de 7 euro ook, ook bij de kruitvat te kopen, etos en DA.

Hoop dat je er wat aan heb,

Groetjes

Kijk ook in de folders, staat vaak aanbiedingen en acties in over haarverf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat hebben ze niet echt, ze hebben wel donker blauw en donker paars zwart, maar daar houd het bij op, je zou het misschien in een beetje alternative shop of gothic achtige winkel kunnen scoren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je het toch over verf?
En niet over een uitwasbare kleurspoeling?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beetje onduidelijk inderdaad, maar heb het over beide
haarverf is nooit uitwasbaar, je kunt wel een uitwasbaar kleurtje aanbrengen, bij de drogisterijen zijn de standaard kleuren verkrijgbaar, de opvallende kleuren zijn verkrijgbaar in spuitbussen, zoals roze, blauw en groen en oa verkrijgbaar in de speelgoedwinkels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb met Het kappersland in Enschede gebeld en zij verkopen dit, ook zij zeggen dat een haarverf niet uitwasbaar is en noemen de kleuren van Directions haarkleur pigmenten, dus geen haarverf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haarverf is niet uitwasbaar.
Ik kan het weten want ik verf al 45 jaar mijn haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haarverf is niet uit wasbaar.
Creme spoeling daar in tegen wel. Dit is dus anders dan haarverf. Op de verpakking staat welke wat is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*kleur spoeling natuurlijk..
Veel mensen weten niet het verschil tussen een haarverf en een kleurspoeling.

Kleurspoeling
■Zonder ammonia en waterstofperoxide
■Dringt niet binnen in de haarschacht
■Legt een filmpje om de haar heen
■Door het wassen vervaagt de kleur
■Je kunt het haar niet lichter kleuren, alleen de kleur verfrissen of iets donkerder
■Grijze haren worden gecamoufleerd, geen 100% grijsdekking
■Mooie glans
■Uitwasbaar
■Niet schadelijk voor het haar

Haarverf
■Met ammonia of waterstofperoxide
■Dringt binnen in de haarschacht door de haarschubben te openen
■De kleur is meestl permanent
■Je kunt je haar lichter en donkerder maken
■100% grijsdekking
■Mooie glans
■Niet uitwasbaar
■Uitgroei bijverven om de 4 of 5 weken
■Bij te vaak verven kan het haar beschadigen (blonderen

Je moet dus heel goed op de verpakking kijken of het kleurspoeling is of haarverf.
Vroeger werd de mate van uitwasbaarheid altijd
in een cijfercode aangegeven. Ik weet niet of dat nog is.

De meeste grote drogisterijketens, zoals Kruidvat, Etos, Schlecker, hebben een uitgebreide voorraad haarspoelingen en verven.

Voor de echt felle kleuren zul je langer moeten zoeken.
Misschien eens vragen bij de Kinki kapper.
En anders nog even wachten:
Tegen carnaval komen er spuitbussen, haarsprays in alle kleuren in overvloed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plus, goede uitleg, buiten dat, kennen ook veel mensen hun eigen haarkleur niet, ze denken dat ze donkerbruin haar hebben, maar dan is het donkerblond.
Hair Color bij kruidvat kost 7 euro en L'Oreal Color ook bij kruidvat kost 14 euro en nu is daar aanbiedingen bij kopen 2+2 gratis en je kunt maar kiezen en alle haar vervet kun je uitspoelen maar lees goed de bijlage papier